Brez kompromisov - Pnevmatike Point S
Point S je razkril novo komunikacijsko kampanjo, ki poudarja kakovost in vsestranskost svoje zasebne blagovne znamke pnevmatik Point S. Kampanja vključuje novo video vsebino, ki izpostavlja raznolikost, zanesljivost, kotalni upor in varnostno zmogljivost obsega v suhih, mokrih in snežnih pogojih.
Podatki o testih tretjih strank, ki jih je izvedla neodvisna tehnična testna organizacija TÜV SÜD Product Service so pokazali kakovost poletnih in zimskih pnevmatik Point S.
"Voznikom nudimo možnost varne in cenovno ugodne pnevmatike, ki deluje na visoki ravni zmogljivosti." - Emilie Faure, vodja razvoja zasebne blagovne znamke izdelkov Point S Development International.
Point S, vodilna svetovna neodvisna trgovina s pnevmatikami in omrežje vzdrževanja avtomobilov, v letu 2024 poudarja kakovost in vsestranskost svoje lastne blagovne znamke pnevmatik Point S. Linija pnevmatik Point S, ki se proizvaja v Evropi in zajema osebna vozila, SUV-je in lahka gospodarska vozila, vključuje tri linije izdelkov - Point S Summer, Point S Winter in Point S 4 Seasons. Kampanjo bo vodila serija video vsebin, namenjenih promociji koristi portfelja izdelkov.
Prvi video kampanje je posnela agencija Blue Max Media in Oozbo - specializirane agencije z obsežnimi izkušnjami pri delu z mednarodno priznanimi blagovnimi znamkami. Video je bil izdelan za izpostavljanje raznolikosti, zanesljivosti, kotalnemu uporu, zavorni zmogljivosti in obvladovanju v suhih, mokrih in snežnih pogojih.
Neodvisna tehnična testna organizacija TÜV SÜD Product Service je izvedla teste pnevmatik Point S Summer1 in Point S Winter2. S primerjavo izdelkov z izdelkom nižjega cenovnega razreda, dvema tekmecema v kategoriji srednjega razreda in premium pnevmatiko, so testi ocenili ključne vidike zmogljivosti, varnosti in učinkovitosti obeh pnevmatik. Obe pnevmatiki sta se izkazali bolje od izdelkov nižjega cenovnega razreda in srednjega razreda, ter sta bili primerljivi s premium izdelkom v več testnih kriterijih.
Izvršni direktor Point S International, Fabien Bouquet, je dejal: "Naša zasebna blagovna znamka Point S Tyres ponuja voznikom pravo rešitev za vsako okolje vožnje, in naš novi video to zajema. Ne glede na vreme ali vozne pogoje, se zavezujemo k zagotavljanju izdelkov, ki so vse bolj varni, udobni, ekonomični in visoko kakovostni. S pnevmatikami Point S Tyres se vozniki ne morajo odločati med ceno in varnostjo."
Vodja razvoja zasebne blagovne znamke pri Point S Development, Emilie Faure, je dejala: "Testi, ki jih je izvedel TÜV SÜD Product Service, so dokazali zmogljivost in varnost pnevmatik Point S Tyres. Dostop do podatkov o testih tretjih strank je jasno odraz kakovosti linij izdelkov in dokazuje, da voznikom nudimo možnost varne in cenovno ugodne pnevmatike, ki deluje na visoki ravni zmogljivosti."