Pogoji za sodelovanje v akciji "4life premium garancija".
Ponosni smo, da vam lahko ponudimo 4life premium garancijo. Ta velja za vse pnevmatike proizvajalcev Michelin, Continental, Goodyear, Dunlop, Bridgestone, Pirelli, Point S Tyres in Toyo Tires.
Na varnost, zanesljivost in zmogljivost pnevmatik bistveno vplivajo pogoji uporabe in vzdrževanja. Zato vam preko pooblaščene trgovske mreže PointS nudimo nadstandardne storitve, ki zagotavljajo varnost, zmogljivost in zanesljivost vaših pnevmatik.
Pogoji za uveljavljanje "4life premium garancije":
1. Pogoj za sodelovanje v "4life premium garancija" je nakup in montaža štirih pnevmatik znamke Michelin, Continental, Goodyear, Dunlop, Bridgestone, Pirelli, Point S Tyres in Toyo Tires za osebno ali SUV vozilo pri pooblaščenem partnerju Point S Slovenija.
2. Za uveljavljanje "4life premium garancije" se je potrebno prijaviti preko spletne strani www.point-s.si zavihek - Premium garancija. Poleg prijave je potrebno priložiti tudi scan ali fotografijo računa o nakupu / montaži pnevmatik. Vse informacije, potrebne za registracijo, morajo biti vnešene in oddane na spletnem mestu v roku 15 dni po montaži pnevmatik. Po elektronski pošti boste prejeli potrdilo o vaši registraciji in tako boste lahko koristili garancijo Point S.
3. Kaj storiti v primeru poškodovane pnevmatike?
V primeru nepričakovane poškodbe pnevmatike se dogovorite za termin pri pooblaščenem partnerju Point S. Na dogovorjen termin prinesite pnevmatiko in predložite potrdilo Point S garancije.
Partner Point S bo preveril poškodovano pnevmatiko in jo v primeru manjše pošk odbe popravil v primeru, da popravilo ni mogoče vam bo pnevmatiko zamenjal.
Zastopnik Point S Slovenija bo v primeru upravičenega garancijskega zahtevka zamenjal oziroma odobril enkratno zamenjavo največ dveh pnevmatik. Strošek montaže in uravnoteženja, ki je nastal zaradi zamenjave pnevmatik/e zaradi garancijskega zahtevka, nosi uporabnik.
4. "4life premium garancija" velja eno leto od dneva nakupa / montaže pnevmatik in krije škodo in okvare, ki so posledica:
- Napak v proizvodnji in/ali materiala,
- Nepopravljive škode, nastale zaradi normalne uporabe na cesti.
5. Situacije, v katerih se garancija razveljavi in poškodbe niso krite:
- Neenakomerna in/ali nepravilna obraba zaradi mehanskih okvar vozila,
- Uporaba okvarjenih in/ali neprimernih platišč,
- Razlika med priporočenim in dejanskim tlakom polnjenja pnevmatik,
- Večjih obremenitev vozila od tovarniško predpisanih,
- Vleke priklopnika, katerega teža in/ali velikost presega omejitve, navedene v homologacijskem kartonu, nepravilne nastavitve podvozja vozila;
- Poškodbe zaradi nepravilne in/ali dolgotrajne uporabe snežnih verig;
- Poškodbe zaradi uporabe na tekmovanjih;
- Poškodbe tekalne površine, ki jih je moč popraviti;
- Poškodbe, ki so nastale ob namestitvi ali odstranitvi pnevmatike in/ali platišča;
- Kraje ali poškodbe zaradi vandalizma;
- Poškodb zaradi prometnih nesreč;
- Poškodbe zaradi požarov ali naravnih nesreč;
- Poslabšanja zaradi dolgotrajnega stika z olji, ogljikovodiki, topili, kislinami;
- Če velikost pnevmatik, indeks nosilnosti in hitrostni indeks ne ustrezajo specifikaciji na homologacijskem kartonu vozila;
- Pnevmatike, poškodovane zaradi nepravilnega skladiščenja.
- Kakorkoli naknadno, izven tovarne, obdelane izdelke (obarvan bok, svetla bočnica, balansiranje s peskom itd…).
- Garancija ne krije stroškov nastalih na vozilu ali tretji osebi zaradi poškodbe pnevmatike.
- Prav tako garancija ne krije stroškov nastalih z izgubo časa, neprijetnosti in škodo, ki jo je kupec utrpel, ker izdelka ni mogel uporabljati.
Zastopnik Point S Slovenija bo pri zamenjavi poškodovane pnevmatike upošteval preostalo globino profila pnevmatike in sicer po naslednji lestvici:
Globina profila | Odstotek odobrene garancije |
6 mm ali več | 100% |
4 – 6 mm | 50% |
3 – 4 mm | 25% |
Manj kot 3 mm | 0% |
Zastopnik Point S Slovenija bo v primeru upravičenega garancijskega zahtevka zamenjal oz. odobril enkratno zamenjavo največ dveh pnevmatik. Odstotek oz. znesek doplačila se izračuna na podlagi računa ali cenika na dan, ki je naveden na garancijskem listu. Strošek montaže in uravnoteženja, ki je nastal zaradi zamenjave pnevmatik/e zaradi garancijskega zahtevka, nosi uporabnik.
Menjavo pnevmatik sme opraviti le pooblaščen partner servisne mreže POINT S Slovenija. Seznam serviserjev se nahaja na spletni strani www.point-s.si, lahko pa se obrnete tudi na tel. št.: 01/ 365 81 10.
Z oddajo podatkov soglašate, da /upravljalec zbirke podatkov vodi/ - podjetje Point S, vzdržuje in nadzoruje zbirko zbranih osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in GDPR . Le ti ne bodo, brez privoljenja, posredovani katerikoli tretji osebi. Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Če vaših podatkov, ki so opredeljeni kot obvezni za izvajanje evidence o garancijah, ne želite posredovati se smatra kot da garancija ne velja in jih ne more uveljavljati.
Od upravljalca zbirke podatkov lahko kadarkoli zahtevate, da trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namen izvajanja evidence garancije in sicer z zasebnim sporočilom na VPISATI MAIL ali pisno na naslov organizatorja (POINT S SLOVENIJI, Tržaška cesta 547,SI-1351 Brezovica pri Ljubljani), pri čemer prenehajo vsa določila garancije. V kolikor menite, da kršimo vaše pravice, vezane na varstvo osebnih podatkov, nas o tem obvestite.
Vaši podatki (ime, priimek, naslov, email), zbrani za namen evidence garancije, bodo v 6 mesecih po zaključku garancije izbrisani.
S prijavo v akcijo "4life premium garancije" se kupec strinja s pogoji garancije.
Ljubljana, 9. 10. 2024